BMW 7 F01 3.0 D N57D30A

SILNIK PO REGENERACJI

BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH

DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO

  • KOD SILNIKA: N57D30A
  • POJEMNOŚĆ: 3.0
  • MOC: 155, 180, 190 KW
  • PRZEBIEG: 0 KM

STOSOWANIE:

BMW

SERIA 7

  • F01 (2008-2015)
 

Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?

NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!

WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!!!

Części takie jak: tłoki, pompy oleju zawsze stosujemy nowe!!!

Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.

CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.

 

Proces regeneracji obejmuje:

Głowica

  • mycie w myjce ultradźwiękowej
  • weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
  • sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
  • planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
  • frezowanie gniazd zaworowych ew wymiana na nowe
  • montaż nowych zaworów
  • docieranie przylgni zaworowych
  • wymiana prowadnic zaworowych
  • wymiana uszczelniaczy zaworowych
  • sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
  • montaż nowej uszczelki głowicy
  • montaż nowych śrub głowicy
 

Blok silnika

  • mycie w myjce ultradźwiękowej
  • weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
  • sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
  • pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
  • planowanie płaszczyzny bloku
  • montaż nowych tulei
  • honowanie tulei
  • montaż nowych tłoków
  • montaż nowych pierścieni tłokowych
  • legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
  • polerowanie wału
  • montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
  • montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
  • montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
  • montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
 

Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.

Cena netto na export VAT 0%

Przewiń na górę