FORD 1.0 ECOBOOST M1DA M2DA

SILNIK PO REGENERACJI

Z NOWĄ GŁOWICĄ

BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH

DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO

  • KOD SILNIKA: M1DA M2DA M1JA M1JU M1DD M1DC
  • POJEMNOŚĆ: 1.0 ECOBOOST
  • MOC: 74, 92 KW
  • PRZEBIEG: 0 KM

STOSOWANIE:

FORD

  • FOCUS III (2010 – )
  • C-MAX II (2010 – 2019)
 

WADĄ FABRYCZNĄ SILNIKÓW 1.0 ECOBOOST JEST PĘKAJĄCA GŁOWICA – W TYM PRZYPADKU REGENERACJA GŁOWICY NIE DAJE GWARANCJI USUNIĘCIA WADY. Z TEGO POWODU W SILNIKU ZASTOSOWANA ZOSTAŁA NOWA GŁOWICA.

Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?

NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!

WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!

Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.

CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.

 

Proces regeneracji obejmuje:

Blok silnika

  • mycie w myjce ultradźwiękowej
  • weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
  • sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
  • pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
  • planowanie płaszczyzny bloku
  • montaż nowych tulei
  • honowanie tulei
  • montaż nowych tłoków
  • montaż nowych pierścieni tłokowych
  • legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
  • polerowanie wału
  • montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
  • montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
  • montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
  • montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
 
 
 
 
 

Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.

Cena netto na export VAT 0%

SILNIK REGENEROWANY FORD 1.0 ECOBOOST M1DA M2DA Producent części Ford OE
Przewiń na górę