KApart Silniki – Zapewnimy serce dla twojego samochodu! Rzeszów. Ropczyce. Sędziszów Małopolski. Dębica. Podkarpackie.

Dowiedz się więcej na temat naszej działalności. Zajmujemy się sprzedażą oryginalnych części samochodowych, głównie silników, skrzyń biegów i osprzętu do samochodów osobowych i dostawczych. Oferujemy atrakcyjny cenowo towar wysokiej jakości importowany z krajów skandynawskich, które słyną z zamiłowania do aut nawyższej półki.

RENAULT MASTER III 2.3 DCI M9T

 

SILNIK PO REGENERACJI

BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH

DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO

  • KOD SILNIKA: M9T670 M9T672 M9T676 M9T680 M9T872                                         M9T876 M9T880 M9T882 M9T870
  • POJEMNOŚĆ: 2.3 DCI
  • PRZEBIEG: 0 KM

STOSOWANIE:

RENAULT

  • MASTER III ( 2010 – )

OPEL

  • MOVANO B ( 2010 – )

NISSAN

  • NV400 ( 2011 – )
 

Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?

NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!

WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!!!

Części takie jak: tłoki, pompy oleju zawsze stosujemy nowe!!!

Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.

CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.

 

Proces regeneracji obejmuje:

Głowica

  • mycie w myjce ultradźwiękowej
  • weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
  • sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
  • planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
  • frezowanie gniazd zaworowych ew wymiana na nowe
  • montaż nowych zaworów
  • docieranie przylgni zaworowych
  • wymiana prowadnic zaworowych
  • wymiana uszczelniaczy zaworowych
  • sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
  • montaż nowej uszczelki głowicy
  • montaż nowych śrub głowicy
 

Blok silnika

  • mycie w myjce ultradźwiękowej
  • weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
  • sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
  • pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
  • planowanie płaszczyzny bloku
  • montaż nowych tulei
  • honowanie tulei
  • montaż nowych tłoków
  • montaż nowych pierścieni tłokowych
  • legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
  • polerowanie wału
  • montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
  • montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
  • montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
  • montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
 

Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.

Cena netto na export VAT 0%

Udzielamy gwarancji – 12 miesięcy – bez limitu kilometrów !
SILNIK REGENEROWANY MASTER III 2010- 2.3 DCI M9T Typ samochodu Samochody osobowe Samochody dostawcze
ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE: 
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 
8:00 – 17:00
Masz dodatkowe pytania ? Chcesz wiedzieć więcej na temat konkretnego silnika, przeprowadzanej regeneracji ? 
 
ZADZWOŃ: 

 

 

Kontakt

KApart silniki Rzeszów silniki regenerowane
Przewiń na górę