MB VITO 2.2 CDI 651950

SILNIK PO REGENERACJI

BEZ WAD KONSTRUKCYJNYCH

DOPROWADZONY DO STANU FABRYCZNEGO

  • KOD SILNIKA: 651.950
  • POJEMNOŚĆ: 2.2 CDI
  • MOC: 100, 120 KW
  • PRZEBIEG: 0 KM

STOSOWANIE:

MERCEDES

  • VITO ( 2014 –  )
 

Co wyróżnia nas od tańszych ofert ?

NIE STOSUJEMY ROZWIĄZANIA CZĘŚCIOWEJ REGENERACJI!

WSZYSTKIE części wymieniamy na nowe!!!

Części takie jak: tłoki, pompy oleju zawsze stosujemy nowe!!!

Poprzez profesjonalnie przeprowadzoną regenerację silnik uzyskuje parametry NOWEGO SILNIKA , bardzo ważne jest to, że cała regeneracja dokonywana jest na NOWYCH CZĘŚCIACH.

Jako nieliczni dokonujemy legalizacji tj. osiowania, dzięki temu eliminujemy wady fabryczne występujące w tych silnikach. Prawidłowo wykonana legalizacja bloku zmniejsza luz poprzeczny na wale, dzięki temu silnik pracuje ciszej i wydłuża się jego żywotność.

CENA JEST GWARANCJĄ JAKOŚCI, KTÓRA OZNACZA MAKSYMALNĄ ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA.

 

Proces regeneracji obejmuje:

Głowica

  • mycie w myjce ultradźwiękowej
  • weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
  • sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
  • planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
  • frezowanie gniazd zaworowych ew wymiana na nowe
  • montaż nowych zaworów
  • docieranie przylgni zaworowych
  • wymiana prowadnic zaworowych
  • wymiana uszczelniaczy zaworowych
  • sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
  • montaż nowej uszczelki głowicy
  • montaż nowych śrub głowicy
 

Blok silnika

  • mycie w myjce ultradźwiękowej
  • weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
  • sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
  • pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
  • planowanie płaszczyzny bloku
  • montaż nowych tulei
  • honowanie tulei
  • montaż nowych tłoków
  • montaż nowych pierścieni tłokowych
  • legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
  • polerowanie wału
  • montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
  • montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
  • montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
  • montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
 

Warunkiem koniecznym jest zdanie starego silnika bez dziury w bloku.

Cena netto na export VAT 0%

SILNIK REGENEROWANY MERCEDES SPRINTER 2.2 CDI 651

Przewiń na górę