Regeneracja silników

Jak to działa
W trosce o środowisko zdecydowaliśmy się na regenerację silników. Jest to efektywna forma recyklingu.
Prawidłowa regeneracja silnika wymaga kompleksowego remontu. Tylko w ten sposób żywotność serca samochodu maksymalnie się wydłuża. Niskie ceny remontu silnika mogą wynikać z błędnego wykonania regeneracji częściowej, która najczęściej obejmuje jedynie wymianę pierścieni lub dodatkowo tłoków i przeprowadzenie honowania tulei cylindrów. Dodatkowo w silnikach regenerowanych często można spotkać się z zastosowaniem tanich zamienników części eksploatacyjnych, które są niskiej jakości. My nie postępujemy w ten sposób! Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości co przekłada się na zadowolenie klientów.
Dysponujemy wiedzą i doświadczeniem najlepszych fachowców oraz odpowiednim sprzętem. Profesjonalnie urządzenia i nowoczesne technologie przekładają się na starannie przeprowadzoną naprawę. Dodatkowo skupiamy się na detalach, które wbrew pozorom mogą mieć największy wpływ na jakość remontu silnika.
To co robimy, robimy z pasją i zaangażowaniem.
Z tego słyniemy!
Co robimy
SILNIK PO REGENERACJI jest doprowadzony do stanu fabrycznego.
W procesie regeneracji wykorzystujemy tylko oryginalne części najwyższej jakości. Nie stosujemy zamienników! Wszystkie części eksploatacyjne silnika zostają wymienione na nowe a części, które nie podlegają wymianie poddawane są całkowitej regeneracji. Każdy blok silnika, czyli główny element poddany zostaje procesowi osiowania. Polega on na przywróceniu współosiowości i wymiarów łoża wału korbowego w kadłubie silnika. Cylindry zostają zrobione na nowo z zastosowaniem zawsze nowych tłoków.
Proces regeneracji głowicy silnika obejmuje:
- Mycie w myjce ultradźwiękowej
- Weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
- Sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- Planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
- Frezowanie gniazd zaworowych ewentualna wymiana na nowe
- Montaż nowych zaworów
- Docieranie przylgni zaworowych
- Wymiana prowadnic zaworowych
- Wymiana uszczelniaczy zaworowych
- Sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
- Montaż nowej uszczelki głowicy
- Montaż nowych śrub głowicy
Proces regeneracji bloku silnika obejmuje:
- Mycie w myjce ultradźwiękowej
- Weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
- Sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- Pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
- Planowanie płaszczyzny bloku
- Montaż nowych tulei
- Honowanie tulei
- Montaż nowych tłoków
- Montaż nowych pierścieni tłokowych
- Legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
- Polerowanie wału
- Montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
- Montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
- Montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
- Montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
Na silniki regenerowane udzielamy roczną gwarancję bez limitu kilometrów !













Lokalizacja
SOB: 08:00 - 12:00